4 Kasım 2013 Pazartesi

Aman Ne Harika, Asıl Bu Harika!

Yine telefonum çalıyor kuzenimin bir arkadaşı arıyor. 'Beril sana haaarika bir çocuk buldum, benim kardeşimin arkadaşı şurda burda hep beraber buluşuyoruz' ama yok dememe kalmadan telefon yüzüme kapandı. Ne olduğunu bile anlamadım, bu kız böyle söylediğine göre iyidir heralde dedim o gün geldi buluştuk. Çocuk gerçekten tatlı bir şey ama garip bir şekilde daha ilk buluşmadan evliliği konuşuyoruz! Dur bir kardeşim oldu olacak görüşmeye tek taşınla gelseydin. Benim asistanlığımda şurda oluruz, evlenince böyle olur, kız çocuğu şöyle iyi anlam da veremiyorum. Tek diye bildiğim 'biraz yavaş yavaş ilerlesek daha iyi olacak' olmuştu. Uyanır uyanmaz mesaj atıyor 'Günaydın KUŞUM, bugün ne yapacaksın? Buluşalım mı?' ayyy kuşum ne yaa!! Kuşum nee? Sabah yeni uyanmışım ne biliyim ne yapacağımı. Çocuğa ağdaya gidiyorum desem tamam minik kuş ben de geliyim seni kapıda beklerim der öyle bir tip! Onunla buluşmadıkça delice bir hırs yaptı neyse sonrasında açıldı aramız. Bir süre sonra yeniden görüşmeye başladık ama bu kez temkinli. Heralde bir yerlerden öğütler almış öyle davranıyor. Bir de çocuğun sürekli Ankara'daki eski sevgilisinin ona yaptığı zülmleri dinliyorum. Sen öyle olma diyor aklınca.. Sonra bir sabah kapı çalıyor bu çikolatalı meyvelerden göndermiş neyse teşekkür ettim falan o zamanlar da nasıl aşk acısı yaşıyorum anlatamam yine görüşmek istemediğim bir dönem, yine görüşmedik. Bizimki de bastı gitti arkadaşının yazlığına. İstanbul'un bir ucundan diğer ucuna gece saat 23.00 olmuş ses yok, hava hafif yağmurlu öldü mü kaldı mı merak ediyor insan. Mesaj attım cevap yok, sonra yarım yamalak bir konuşma iyi geceler dedim uyudum. Gece 03:00 evine gitmiş 'Beril ben çok kötüyüm, yaşayamıyorum, bana bir şey olursa kendine iyi bak' sabah bir uyandım bu tarz bir mesaj eyvah dedim intihar etti çocuk. O an aklımdan senaryolar geçiyor acaba nasıl intihar etti diye düşünüyorum aradım bir telaş 'güüünaydıın minik  kuuş ben de yüzdüm biraz ne yapıcaksın bugün buluşuyor muyuz?' tabiii ben şok!! Neyse kapattık telefonu ona sakince bir uzmana danışması gerektiğini anlatıyorum, seninle konuşuyorum diyor. En sonunda bu ilişkinin olamayacağını söyledim ne beni şımarttığı kaldı ne de benim ona tavrımı.. Şımarttığı da bir tek gönderdiği o çikolatalı şey ben çikolata bile sevmem! Suçlayıp duruyor beni en sonunda 'Limon ve Gül Lokum'u da böyle düşünüyor' dedim çocuk yapıştırdı cevabı 'AMAN NE HARİKA, ASIL BU HARİKA BY BY' cevap bile atmadan konuşmamızı sildim. 
Hiç bir sosyal medyada yer almayan çocuk bu olayların ardından hepsinin yaptığı gibi her yere üye oldu, arkadaşlık gönderdi. Düşman değilim ya kabul ettim. Bayram kutlaması, hastaymışsın geçmiş olsun mesajları sürekli facebookta mesaj atıyor. Meğer mesaj atmasın diye numaramı silmiş.. Sorry doktor civanım, beni hasta edip hayat enerjimi tekrar emmene izin veremem. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder