29 Kasım 2013 Cuma

Veda

Yillar once hayatima  girdi. Ama sonra ben onu o kadar cok sevdim ki.. Herkesten yakinim oldu her seyimi anlattim, paylastim, onunla agladim, delirdim.  Hicbir seyin hesabini yapmadim. Ama sanirim sona geldim. Artik yanimda hissetmiyorum, surekli geriliyoruz. En ihtiyacim olan zaman da o yok. Hatta cok baska bir yerde baska biriyle. Bu ne demek biliyor musunuz? Gorusebilecegimiz zamanda da beraber degiliz. Ne kadar kizmis olursa olsun benim gecirdigim su en hassas donemde kendi tarafina cekildi. Nefret degil icimde, sevgi degil.. Bosluk var sadece.. Bir uzvumu kaybettim ya da belki hic olmadi. Bogazim dugumleniyor nefes alamiyorum. Sonra onun icin onemi yoksa diyorum.. Buruk bir gulumsemeye sahibim bu geceden itibaren, guzel anilara sahip oldugum. Hayatima girdigin icin tesekkur ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder