11 Kasım 2013 Pazartesi

Sadece Arkadaşız

11.11.11 bu tarih ne konuşulmuştu.. O güne özel benim de bir tane anım var. O zamanlar üniversitedeyim, konferans salonunda yanımda Mersin'li oturuyor. O zamanlar flörtleştiğim çocuk mesaj attı. O ara bir çok kişiyle konuştuğum bir zaman ama bu çocuk hepsi içinde bir farklı, imkansız çünkü en zoru. Hiç kimsenin hala bilmediği birisi benim için. Baksanız göremezseniz ama içten içe bir şey var aramızda, küçük bir sır var. Ben ve o dışında kimsenin bilmediği. Onu güzelleştiren de bu oldu.
Mesajda bugüne özel bir şey yapalım dedi, okuldayım dedim. Tamam çık dersten şurada buluşalım dedi. Mersin'liye çıkıyorum dedim tek hatırladığım bu. Okuldan uçarak çıktım. Sonra buluştuk öyle vakit geçirdiğimiz son gündü. Bu olmayacak bir şeydi, belki de hiçbir şeydi sadece bir duygu yoğunluydu.
Sonra hayatlarımıza başkaları girdi ama biz hep beraberdik. Olur da göz göze gelirsek ikimizde o günlere geri dönüyoruz, bunu biliyorum.
O benim gizli aşkımdı, kendime bile itiraf etmekten korktuğum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder