7 Kasım 2013 Perşembe

Beriloloji Akrep Burcunu Yorumluyor

Birazcık burçlara el atmak istiyorum. Kendim de bir akrep olduğum için önceliği akrebe verdim.

Merhaba Akrep! Bebeğim çok üzgünüm ama bu Bihter halleri seni çok üzüyor. Olan bir şey de yok! Kendini yıpratıyorsun şekerim.. Ya dolu dizgin aşık oluyorsun, ya da karşındakilerin vay haline.. Aşık olduğunda dünya gözünü kör ediyor. Adamın etrafında deli divane, onun için yapamayacağın bir şey yok! Bence İsviçreli bilim adamları araştırma yaparsa dağları delen Ferhat akrep burcu olabilir.. Kendini bile onun için değiştirebilirsin, onun kalıbına uymak senin için pek zor olmuyor. Dünyayı onun gözlerinden görüyorsun. Çılgınlık, aşk sende ama dikkat etmelisin, sonunda üzülüp ayrılığını beriloloji'de paylaşmanı istemem. Sonuç olarak 'SEN BİHTER ZİYAGİLSİN, BUNU AŞACAK GÜCÜN VAR!'
Ya da bir boz ayı kalbini kırmış oluyor, arkasından ağlıyorsun,içiyorsun,sarhoş oluyorsun, başkalarıyla beraber olup onu arıyorsun o dönmüyor, aramıyor.. Sonra sen hissizleşmeye başlıyorsun. Çünkü o hayatına devam ederken sen adeta Şarkıcı Sıla acıları çekiyorsun. Kendine gelip yaşıyorum diyorsun orada akrep kadını başlıyor! Gizli ilişkiler, sadece arkadaşız takılmacaları, hırsların aslında hep bir öç alma durumu..
Aşk yoğunluğu olarak (bu kendi gözlememim) Akrep burcunu en şanslı burç seçiyorum. Bakışlardan, kendi yarattığını o havadan olsa gerek aşk konusunda çok bahtsız olan bir akreple henüz karşılaşmadım.
Tatlım söyleyeceklerim bu kadar.
Eklemek istediğiniz ya da danışmak istediğiniz bir şey varsa; beriloloji@gmail.com adresime maillerinizi bekliyorum!
Öptüm



Not: Bana ilham veren Aşksız Prens Yİ, teşekkürler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder