30 Kasım 2013 Cumartesi

Bu Gece Bunlari Dinliyoruz!

Candan Ercetin her zaman cok sevdigim bir sarkici olmustur. Sarkilari, kisiligi, uzuntusu, mutlugu hep kendime dondurmustur. Annem,ananem ve teyzem bu gece Candan Ercetin'i dinlemeye gittiler. Canikom bize vidyo gonderdiler, sarki dinlettiler. Yatmadan once biraz dinliyim dedim sanirim az sonra bilek kesicem! Sizinle hayatimda yeri olan ve en sevdigim sarkilari paylasmak istiyorum;

Bahar;  bu sarki Limon ve Gul Lokumu'yla olan sarkimiz nerde duyarsak duyalim bagira bagira hic cekinmeden soyleriz. Sirf bu sarki icin konsere gitmisligimiz var.  Tam bir  eba sarkisi hafif tripli, akli karisik ama sitemkar ayni zamanda asik , muzigi harika! 

Yalvaramam; bir kadin gitme kal diyor. Cekip gidersen ne yaparim ama gurur engel diyor. Ben sana gitme diyemiyorum, kavga ediyoruz ama sana deli gibi asigim ana temali ( benden not;seviyorsan git konus bence)

Git; buram buram ayrilik! Ayrilik acisi var, caresizlik var, beni terk ediyorsun allah beter etsin seni var.  Cok buanldin bu ayriligi istiyorsun boyun egmek zorundayim yoksa kotu seyler olucak diyor.  Gitte nasil gidersen git, ayriligi sen istedin daha cok uzatma cik git diyor.  "Sirf sana uzuluyor,surf sana aciyorum"

Muhim degil;  ayriliktan sonra bir kadin neler yapar? Kan kusar kizilcik serbeti ictim der. Icinden yasar uzuntusunu hayatina devam eder taaa ki gece olup, yalniz kalip yattiginda onunla gecerdigi guzel anilar aklina gelip ve  kendi kendine sessizce agladigi zamanlara kadar.... Bir itiraf sarkisidir. 

Onlar Yanlis Biliyor;  bir arkadasimin abisi bu sarkinin hikayesini soyle anlatmisti 'Candan Ercetin Galatasary Lisesinde calistigi donemde bir adamla ask yasiyor, adam evli ve karisi hamile Amerikada dogurucam diye israr ediyor 3 aylik hamileyken gidiyor. Adamla bir cekim oluyor aralarinda ve bu iliski uzerine adam bu sarkiyi yazip  Candan Ercetin'e veriyor' bir sehir efsanesi olabilir ama bir adamin tarafindan yazildigini dusunuldugunde cok anlamli geliyor bana... 

Olmaz; degistin sen! O tatliliklar nerede sevgilim? Oncesinde serseri asikken simdi ne oldu boyle diyor.  Lutfen eski haline don yoksa gidishat pek iyiyi gostermiyor. Tatlim hala kendini sucluyor, susup ozluyor... 


Sitem; Ama nasil bilek kesmezsiiin!!!!!!  Beni aldattin, kabul ediyorsun ustelik ama o tren gecti. Kirildim, uzgunum ama bitti.. Sana karsi olan ofkemi farkli sekillerde gosteriyorum, beter ol ayi!


Sensizlik;  ayrilik sonrasi ilk sok. Nasil oldu neydik nasil olduk tum sorular kafanda. Yalnizliga yavas yavas alisiyorsun. Yalnizliga alisiliyor da ama sensizlik zor. 


Korkarim;  bir iliski nasil baslar, mutluluk nedir ve nasil biter... Fazla soze gerek yok  muhakkak dinlemelisiniz. 

Vallahi; en favori sarkilarindan birisi. Raki icip dinledigim cok olmustur. "Aaahhhh"  diyisi oyle icten ki bir seyler kopup gidiyor zaten.  

 Ve son olarak bu listeye Kedi'yi ekliyorum. Pek kedi sever bir kiz olmasamda dunyanin en tatlis sarkilarindan birisi. Ayrica suan hayatima cok uygun. Hep kedinin sucu. Biraz mizmiz,alingan ama yine de cok seviyor. Bu olanlar benim degil o kedinin sucu!!  Bak ozellikle ne diyor 'sen bilirsin bu kedi karsiliksiz sevdi seni belki de her kedi gibi biraz bencildi. Sen de itiraf et hadi, suc biraz da senindi dayanamiyorum de dahi cok beklemesin bu kedi:(("


Bu Candan Ercetin aski annemden geldigi inkar edilemez. Kaseti sarar sarar dinlerdi annemden bana gecen en guzel seylerden birisi belki de..  Daha biiir suru sarkisi var ama bu gece dinleyip sizinle paylastigim bunlar!! Hepsini bir dinleyin derim. Jiletleri kendinizden uzak tutun!

1 yorum:

  1. bunu okurken tesadüfen candan erçetin çalması? benden de sana gelsin bilek kesmelerimizi özledim. http://www.youtube.com/watch?v=dxJpwI4p-xs&index=7&list=RDqIH_24cE7Z4 - Gökçe B.

    YanıtlaSil