31 Ekim 2013 Perşembe

Bir Elamet Geldi Vuuu

Beşiktaş'ta bizim mekana giderken beni görmüş, arkadaşına göstermiş. Tesadüf arkadaşı benim de arkadaşım. Tanışmamız böyle oldu.. Bir tatlılıklar, beraber vakit geçirmeler ama bir gariplik vardı. Çok aceleciydi. Hemen sevgili olalım, hep beraber olalım bu biraz garip gelmişti. Ne oluyor yangından mal mı kaçırıyoruz yani! Neyse dedim olsun bakalım ne olacak, bir haftanın sonunda cuma günü buluşacağız telefonlar açılmıyor. Meşgule vermeceler.. Aradı sonra beni 'annem hastaymış yanına gidiyorum.. Aklım karışık keşke başka zamanda tanışsaydık' BİZ NE ZAMAN SEVGİLİ OLDUKTA AYRILIYORUZ?!! Hiç üstelemedim tamam dedim kapattım. İlk zamanlar olayın şokunu yaşadım tabii. Nasıl olur ya o deli divane çocuk böyle değişir diye düşün düşün sonra ışık yandı. Kessin eski sevgilisine döndü bu dedim, çok geçmeden de öyle olduğunu öğrendim.  Aradan zaman geçti, aklıma bile gelmiyor ismi bir gece pıt mesaj 'nasılsın beril' ölmedik heralde eski sevgilinle barıştın diye boz ayı! Böyle dediğime bakmayın baya baya sevgili olduk sonra ama nasıl tatlı, yaşlandık dedim diye lunapark süprizleri, çıkışlarımda beklemeler, tatlı piknik programları... Arkadaşlarımla da arası iyi hatta Limon bu çocuk çok düzgün kızım boşver ilk olanları unut diyor, Gül Lokumuyla Burhan Altıntop esprileri havalarda.. Derken o telefonlar açılmamaya başladı 4-5 saat ulaşamıyorum sürekli arayan soran çocuk, spordaydım, uyudum bahaneler de bunlar! Sorunlu kız triplerine girmiyorum tamam olabilir diyorum. Ama artık cumartesi akşamı da saat 22.30 dan sonra da ulaşamayınca 22 cevapsız arama ve sitemli mesajlarla tepkimi koydum. Sonrasında kavgalar,gerginlik.. Uzatmak istemiyorum tamam kapansın konu yoook açıyor da açıyor sen aradın, sen mesaj attın yine uyuduğunu iddaa ediyor.. İpleri geriyor geriyor.. Sonra üstüne gelmemek için az mesaj atıyorum ama konuştuğumuzda yine tatlıyım bunu da trip olarak algılamış! Bu olayın üstüne çok geçmeden ayrıldık. Bana bir şey hissedemiyormuş, mutlu değilmiş,gerginmiş falan filan.. Sen bekarlığı,çapkınlığı özledim demiyorsun da yine bahaneler bu kez ben uyudum canısı!! Ama yine bir şok yaşatmadı değil, beklenen ama beklenmeyen bir ayrılık oldu benim için.
Eski sevgilisi manyak etmiş çocuğu o kızı da Allah'a havale ediyorum. Başkalarının yanlışlıklarını biz yaşamak zorunda kalıyoruz. Şimdi ne yapıyor, kimle bilmiyorum. Bilmekte istemiyorum. Bir kez daha dönsün hiç istemiyorum! O sporuna,uykusuna devam edebilir ben böyle çok iyiyim..
Anlayışlı olmanın kötü bir şey olduğunu düşündüm ayrıldıktan sonra ama anladım doğru kişiye bunu yasıtmakmış önemli olan. Benim boz ayı anlamadı mesela.. 
Eski ilişkisinin bocalamasını hala yaşayanlardan uzak dur! Bekarlık turları nasıl cinim? Süper süper aynen devam..
Birbirimize özleme fırsatı vermeliyiz, Çok muhabbet tez ayrılık getirir. (Atalarımız bilmişte söylemiş!)
Bir şey bir kez olmuyorsa, ikinci kez de olmaz. Annem hep derdi; Denen şey bir daha denenmez!
Tüm bunlar bir yana bir dizi var, eğer o yeniden başlamasaydı belki de ayrılmazdık. O dizi de bir uğursuzluk var! Sezon finalinden sonra mutlu mesuttuk, başladı bizimki de değişti. Finalini heyecanla bekliyorum!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder