24 Ekim 2013 Perşembe

Kızların Dostu, Erkeklerinin Danışabileceği Beril Artık Buradaa!!!!!

Üniversiteden bir arkadaşım var, ismine Limon diyelim. Limon olmasaydı bu blogu oluşturmak aklıma gelmezdi. Aslında kendisi de çok komik bir kız ama neden kendisi yapmıyor hala bilebilmiş değilim. Yoğun aşk hayatım sonrasında kendi alanımda uzmanlaşmak istedim ve tüm yaşadıklarımı sizinle burada paylaşmak istedim. İlişki konusunda oldukça tecrübeli olup, her düşündüğüm gerçek olmuş olsa da her aşkın sonunda kendimi Limon'un evinde ağlayarak buluyorum. Gelin hep beraber çılgın aşk hayatıma karışalım!
Ama size daha güzel bir haberim var. Yılların tecrübesiyle karşınızdayım! Sevgilinle kavga mı ettin? O telefon neden açılmıyor? Seni annesiyle mi tanıştıracak? Evlenme vaadiyle kandırılıyor musun? Sor bakalım Beriloloji ne diyor?

6 yorum:

  1. merhaba beriloloji bence sen benim derdime derman olmaya geldin :(
    ofiste yan yana oturuyoruz, adamla 10 saat beraberiz ama benimle tek kelimee etmiyor bende aşkımdan ölmedim ama hoşlanıyorum. oysaki herşeyimiz uygun. napıp konuştursam, ilgisini çeksem bi el at yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş Kadını olmak zor ama değil mi?İlk önce doğal ol, yemek saatlerinde neler yapıyor biraz gözlemle, arada bir ona bakarken yakalan derim ben bir ilginin olduğunu hissetsin yavaş yavaş, ortak arkadaşlarla hafta sonu çıkmacası yapın mesela biraz bu şekilde deneyelim bakalım zaman ne gösteriyor bize

      Sil
  2. Bence ilişki uzmanı bir kız gözüyle erkeklere de akıl vermelisin. BİZ DE ALİM DEĞİLİZ. Her şeyinizi anlayamayabiliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun bak.. Bu konuda da yardımlara açığım! Tabikiii Nikah Şahidi olmak şartıyla :)

      Sil
  3. Bu blog ile gecmise gittim az once.. Buram buram arkadaslik kokak. O yillara, lise yillarina. Hani eksikliklerin tek bi arkadasla giderilebilecegini inanip bunu herkese gosterdigin hayatinin her detayini tek insan anlattigin gulup eglendigin coook agladigin sirada herkesin uyuyor zannettigi ama senin agladigini hatta hangi sarkiyla agladigini dahi bildigin ayni seyleri yasadigin ayni yemegi paylastigin kantinde kosede yerde oturup sandvicini paylastigin kiyafetini ayakkabini tokani paylastigin yillara babalar gider arkadaslar kalir sozunun fiile dokuldugu yillara, sen aglamaa bir damla gozyasin yeterr sen uzulmeee beriiiil diye birbirimizi sarkilarla telkin ettigimiz yillara.. Beriloloji harika olmus oyle cok sey ogreniliyor ki senden..

    YanıtlaSil
  4. Ah Ada'm, Yazını okuyunca gözlerim doldu inan.. O günler aklımda, hayatımızda bir çok şey değişiyor,uzak kalıyoruz belki ama içimizde olan biten her şeyini paylaştığın arkadaşlıklar geçip gitmiyor. Biz birbirimizi hala iyi tanıyabiliyoruz.. Çok teşekkür ederim desteğin için!

    YanıtlaSil