28 Ekim 2013 Pazartesi

Sarhoş olana kadar seni seviyor ama sarhoş olduktan sonra beni özlüyor!

Ayrıldınız ama içtikçe o mu aklına geliyor? Arkadaşlarla beraberken 'ayyy unuttum yaa n'olcak yani, bitti benim için, ne üzülücem, oh yeni aşklara yelken açtım' diye havalı havalı konuşurken, alkolden sonra o telefona elin gidiyor saçma sapan mesajlar atıyor daha da kötüsü gecenin bir vakti onu arıyorsan, gel kardeşim geel gel sen de bizdensin.
Sabah uyandığında bunu fark edip ne konuştuğunu hatırlamıyorsan bile sakın kendine geldiğinde 'ne konuştuk biz dün yaa' ya da 'canım ben seni arayıp şarkı dinletmedim telefonum kendi kendine aramış, dokunmatiği hala çözemedim' içerikli bir mesaj atma! Daha çok gerilemeye gerek yok. Zaten seni merak ederse mesaj atar. Yok illa arayacağım ölüyorum aşkımdan diyorsan #31#'yi unutma!
Bu bizim aramalarımızdı, bir de bize gelen aramalar var. Bırak arasın sakın açma o telefonu. Açtığında değişen bir şey olmayacak. Tamam kabul, belki alkolle bilinçaltı dışa vurum yaşıyor ama bunu kullanmasına izin verme. Sonra yine sen üzüleceksin ne gerek var? Çok istiyorsa geçsin karşına söylesin. Kendine geldiğinde 'sarhoştum, hatırlamıyorum' diye karşı çıkabilir daha kötüsü hiçbir şey yapmayıp hayatına devam edebilir. Umutlanmaya gerek yok..
Bir grubumuz daha var o en beteri. Eski sevgili kişisi yeni manita yapmıştır ama içer içer seni arar! O zaman kafasını yerlere sürtüp ateşler çıkartsan hakkındır. Unutamadıysan neden ayrıldık? Yanındakinin ne işi var, git onu ara! Yoook böyle arada bir hatırlatmaya bayılır bu kişiler kendilerini. Akıl bulandırmaya, ego tatminine, haksızlığa izin vermiyoruz!
Biliyorum hepimizin bu konuda yaşadıkları oldu. Hadi onları bizimle paylaş! Maillerinizi bekliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder