5 Eylül 2014 Cuma

Onu ilk tanıdığımda 2008 yılındaydık. Önce bir arkadaşımın eski sevgilisi zannettim hiç yan gözle bakmadım çünkü yakın arkadaşlık bunu gerektirir, sonra öğrendim ki isim benzerliğiymiş.
Çamlıkta yuvarlak masada oturup şişe çevirmece oynuyorduk. O tam karşımdaydı. O ana kadar onunla ilgili hiç bir şey düşünmemiştim. Tek bir bakışına kadar. Evet ben o an da ona aşık oldum. O an da ona güvenebileceğimi anladım. Benim hayatım değişirken arkada Bengü - Hala çalıyordu. Ben şimdi ne zaman o şarkıyı dinlesem 8 Ağustos 2008, Çamlık'a dönüyorum.
Bizim kızlara hemen söyledim. Tabi üçümüz yan yanayız ama asla konuşmuyoruz sürekli mesajlaşmaca.. Herkes farkında ama biz yoo yooo diyip geçiştiriyoruz. Sonra arabaya bindik uzaklaşmak istediğimiz bir çocuk vardı başka yere gidiyoruz. Ben, o, iki kız arkadaşım arkada, arabayı kullanan bir erkek arkadaşımız ve yan tarafında oturan diğer arkadaşımız gidiyoruz. Virajlarda kızlar beni iyice ona doğru ittiriyor kalbim güm güm.

Sonra herkes indi arabadan ve her şeyi başlatan o konuşma aramızda geçti;

Ben: Yaa benim çok uykum geldi başımı omuzuna koyabilir miyim?
O: Tabii tabii

aradan bir kaç dakika geçti,

Ben: Böyle pek rahat değil, sen biraz daha dik otursan ben başımı dizine koysam olur mu?
O: Tamam hadi

Sessizlik, hissediyorum elini koluma koyucak ama çekiniyor. Sonra

O: Ya hadi konuşalım biraz ben sıkılırım sessizlikte.



ve biz bir daha isteyerek hiç susmadık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder